Jak založit účet v Google Ads?



Založení účtu v GAds

Založit účet v Google Ads není nic složitého. Stačí vám k tomu emailová adresa a web, pro který chcete spouštět kampaně.

Prvním krokem je návštěva stránky https://ads.google.com/intl/cs_cz/home/ a následně kliknete na modré tačítko “Začít“:
První obrazovka GAds
Kliknete na tlačítko "Začít" (nachází se vpravo nahoře).


Přihlašovací okno

Následně se vám zobrazí přihlašovací okno do Google účtu – vyplníte e-mail, kliknete na tlačítko “Další“, vyplníte heslo a znovu kliknete na “Další“.

Přihlášení do Google
Přihlásíte se do Google účtu.


Přidání i odebrání přístupu

Krom možnosti přidat uživatele a oprávnění vidíte také stávající uživatele. Pokud máte vlastnická práva, můžete komukoliv přístup odebrat (např. bývalí zaměstnanci či agentury). 

Klikněte na "PŘIDAT UŽIVATELE", v anglické verzi "ADD USER".

Přístupy do GSC
A zde přidělíte přístup do GSC přímo na e-mail.


Nový účet GAds

Ukáže se vám výzva ke vytvoření účtu, zde kliknete na „Vytvořit nový účet Google Ads“:

Vytvořit účet - návod
Kliknete na "Vytvořit nový účet Google Ads".


Hotovo :) 

Následně se přemístíte do rozhraní Google Ads, kde si budete muset vytvořit kampaň, kterou následně můžete pozastavit nebo smazat. Nemusíte se proto bát, že byste trvale spustili kampaň, kterou nechcete. V případě nejasností vám jistě pomůže marketingová agentura.

Založený účet GAds
A účet je založený.


Další služby Google 

Pokud začínáte s marketingem své firmy, určitě si založte také Google Analytics 4 (dále GA4) a Google Search Console (dále GSC) a všechny tyto služby vzájemně propojte. Jak GA4 tak GSC poskytují jiný typ dat. V případě analytics je vhodné mít také tzv. Google Tag Manager. Všechny tyto služby jsou zdarma. Jedinou komplikací je, že pokud zakládáte Google Analytics, potřebujete také nastavit Cookies lištu (kvůli GDPR). 





Chcete efektivní marketing?




Vytvořila společnost