SPRÁVA SOCIÁLNÍCH SÍTÍ A REKLAMNÍCH KAMPANÍ
Marketing na sociálních sítích
Až 45 % české populace využívá sociální sítě na denní bázi a stejnou měrou se zvyšuje důvěryhodnost a kredibilita firmy v případě, že má aktivní a správně nastavené sociální sítě. Jak se ale rozhodnout, které sociální sítě jsou pro vás vhodné? Jak je uchopit a nastavit? Jak často přidávat příspěvky a s jakým obsahem? Kdy zvolit cílenou reklamu a kdy jen informativní charakter? Jak nastavit parametry cílené reklamy? Které indikátory sledovat? Od toho jsme tu my. Nastartujeme a nasměrujeme vaše sociální sítě tím správným směrem. Navrhneme obsahovou strategii, zvýšíme povědomí o vaší firmě, pozvedneme návštěvnost sociálních sítí a získáme vám nové zákazníky/sledující. Proto by na nich měla být i vaše firma. Poradíme vám, které sítě jsou pro vaše podnikání důležité, jakou strategii na nich zvolit, naplánujeme vám příspěvky a vytvoříme placenou reklamu.
Vhodně zvolený obsah i jednotlivé posty na firemních profilech na Facebooku či Instagramu přináší nový rozměr komunikace se zákazníky v rámci B2B i B2C sektoru. Společným využitím klíčových výhod digitálního marketingu, jimiž jsou především přesné zacílení sdělení, efektivita, vhodné načasování a měřitelný výkon v reálném čase, můžeme snadněji vybudovat pozitivní obraz firmy, využít potenciál, který vaše firma nabízí, vytvořit vztah s potenciálními zákazníky, vytvářet náborové i reklamní kampaně a pomoci vaší firmě ještě více vyrůst.
Vhodně zvolený obsah i jednotlivé posty na firemních profilech na Facebooku či Instagramu přináší nový rozměr komunikace se zákazníky v rámci B2B i B2C sektoru. Společným využitím klíčových výhod digitálního marketingu, jimiž jsou především přesné zacílení sdělení, efektivita, vhodné načasování a měřitelný výkon v reálném čase, můžeme snadněji vybudovat pozitivní obraz firmy, využít potenciál, který vaše firma nabízí, vytvořit vztah s potenciálními zákazníky, vytvářet náborové i reklamní kampaně a pomoci vaší firmě ještě více vyrůst.
Vyhodnocení reklamních kampaní na sociálních sítích
Marketingových cílů lze na sociálních sítích dosáhnout, avšak je potřeba zodpovědět následující otázky:
- Kolik chcete do sociálních sítí investovat času, peněz a energie?
- Vadí vám, že musíte být stále online?
- Co když vypustíte do světa nechtěné informace?
- Je současný obsah dost zajímavý/užitečný/poučný/zábavný?
- Jak docílit, aby zákazníci nakoupili právě u vás, případně sdíleli obsah s přáteli?

S výběrem reklamních kanálů vám pomůžeme
Ať se jedná o Facebook, Instagram, moderní TikTok, profesní síť LinkedIn, Twitter, Pinterest, YouTube nebo o další sociální sítě, můžete se na nás v klidu obrátit. Od grafické úpravy příspěvků a psaní textů, až po nastavení reklam a jejich měření vám rádi pomůžeme. Při správě sociálních sítí je důležité držet se marketingové strategie a vytvořit pro ně kampaně, které zapadnou do vašeho marketingového plánu. Jednotnost, se kterou vystupujete nejen na sociálních sítích podporuje celkově váš brand. Správná synergická reklama je propojená s dalšími kanály marketingového mixu. Ať se jedná o PPC reklamu na Googlu nebo další typy reklam, rádi vám pomůžeme, obraťte se na nás. Zvládneme se o váš marketing a reklamu postarat od A do Z.
Kolik stojí správa sociálních sítí?
Cena správy sociálních sítí závisí na mnoha faktorech. Chcete jen organické příspěvky nebo i placenou reklamu? Jak často chcete postovat, kolik kampaní budeme spouštět? Máte vlastní fotografie nebo budete chtít i focení či natočení videí? Cenový návrh pro vás uděláme po první nezávazné schůzce, kde vše probereme podrobně.