MARKETING A REKLAMA NA FACEBOOKU
Reklama na Facebooku
Facebook je aktuálně nejrozšířenější sociální sítí na světě, má ho skoro každý druhý člověk. Každý den je na něm aktivních přes 1,6 miliardy lidí (rok 2020). V ČR je aktivních uživatelů přes 5,1 milionu. Je téměř jisté, že tam jsou i vaši zákazníci. Jak je oslovit? Možností je mnoho. Od organických příspěvků až po placenou reklamu. Organické příspěvky v dnešní době nemají veliký dosah, vhodná bývá jejich kombinace s placenými kampaněmi. Možná víte, že společnost Facebook vlastní i Instagram. Reklamy se spouští v prostředí Facebook Business Manager a jejich pokročilé nastavení vyžaduje také správné nastavení Facebookového Pixelu.
Organické příspěvky na Facebooku
Vytvářet kvalitní příspěvky není tak jednoduché, jak by se na první pohled mohlo zdát. Aby vaše potenciální zákazníky zaujaly, musíte se odlišit od konkurence a také říct zákazníkovi, v čem jste jiní. A samozřejmě - použít krásné a upravené fotky, líbivé texty a vše zařadit v rámci marketingové strategie tak, aby reklama byla synergická. Váš firemní Facebook tak dosáhne nejlepších výsledků.
Získáním fanoušků firemního profilu na této sociální síti se posiluje povědomí o dané firmě a buduje se její image. Jde o následek marketingového počínání na FB a smýšlení sítě fanoušků, která má ohromnou sílu – komentuje, sdílí a šíří to, co jí nabídnete.
Firemní profil nabízí vytváření kampaní, soutěží a různé reporty. Pokud jsou vložena reálná data, lze měřit úspěšnost kampaní i dosah příspěvků skrze procentuální nárůst fanoušků, úspěšnost (proklikovost) postů, celkový dosah i objem konverzí.
Získáním fanoušků firemního profilu na této sociální síti se posiluje povědomí o dané firmě a buduje se její image. Jde o následek marketingového počínání na FB a smýšlení sítě fanoušků, která má ohromnou sílu – komentuje, sdílí a šíří to, co jí nabídnete.
Firemní profil nabízí vytváření kampaní, soutěží a různé reporty. Pokud jsou vložena reálná data, lze měřit úspěšnost kampaní i dosah příspěvků skrze procentuální nárůst fanoušků, úspěšnost (proklikovost) postů, celkový dosah i objem konverzí.
Placená reklama na Facebooku
Jedná se o velice efektivní reklamu za dobrou cenu. Sice už dávno není pravda, že se jedná o nejlevnější formu reklamy, má však stále své místo v komunikačním mixu většiny firem. Postaráme se o to, aby vaše kampaně zapadaly do marketingové strategie a plánu vaší firmy. Synergie reklamy, jednotnost v rámci značky a její kontinuální pokračování tak povede k vyšším tržbám. Pokud chcete nechat starosti o marketing kompletně na profesionálním týmu, obraťte se na nás!

Kolik stojí správa Facebooku?
Podle počtu příspěvků a dalších faktorů (např. jestli máte vlastní fotografie a videa) vám cenu navrhneme po první nezávazné schůzce, kde vše probereme.