PPC REKLAMA - CO TO JE A JAK FUNGUJE?



PPC - Pay Per Click

Online inzerce prostřednictvím PPC (platby za proklik) je efektivní marketingový nástroj. Díky reklamě ve vyhledávací síti (např. Google a Seznam) najde vaši firmu více zákazníků. Bannerová reklama může pomoci třeba s budováním brandu a povědomí o vaší značce a remarketingové kampaně přivedou zpět na stránky zájemce, kteří si prohlíželi vaše zboží. PPC reklamy jsou velice vhodné pro prodejní typy kampaní a někdy i pro zvýšení povědomí o značce. Další možností inzerce je například prodej přímo v Google nákupech. Naše marketingová agentura je certifikovaným partnerem Google, Sklik i Meta (Facebook), můžete se na nás tedy s klidem obrátit.


Jaké jsou výhody PPC reklamy?

Nejvěští výhoda PPC reklam je přímo v názvu - platíte jen za proklik. Nastavíme vaše PPC reklamy a budeme je pravidelně optimalizovat, aby vedly ke zvýšení prodejů vaší značky. Další obrovskou výhodou je, že hned můžete porovnat tržby s nákladem na konkrétní kampaň. Vše se od nás dozvíte v pravidelném měsíčním reportu. 
Typy PPC
Jak se bude PPC zobrazovat?


Kolik stojí správa PPC?

Možnosti PPC reklamy jsou široké. Rádi se s vámi sejdeme a probereme možnosti spolupráce. Je veliký rozdíl mezi obrovským eshopem s elektronikou a malým podnikem, který chce budovat značku nebo třeba stavební firmou, která chce být vidět ve vyhledávačích zejména na dotazy jako "spolehlivá stavební firma Brno". Na začátku je nutné nejprve vše nastavit a poté pravidelně optimalizovat každou reklamní sestavu a kampaň. Cena závisí na mnoha okolnostech. Rádi se s vámi sejdeme a probereme podrobnosti. PPC reklama je jen jedna z mnoha možností online marketingu. Pokud chcete, aby reklama byla správně synergická, je dobré i ostatní reklamní kampaně naplánovat a držet se marketingové strategie. Rádi vám poradíme, stačí se nám ozvat.





Chcete efektivní marketing?