SEO - OPTIMALIZACE WEBU PRO VYHLEDÁVAČE



Optimalizace webu pro vyhledávače

SEO (search engine optimization) neboli optimalizace webových stránek pro vyhledávače. Kolikrát jste něco hledali na internetu? Hloupá otázka... A tato hloupá otázka je odpovědí na to, proč by váš web měl být dohledatelný. Cílem reklamy je být vidět. Které výrazy vaši zákazníci vyhledávají? Jste na první stránce Googlu? Google a další vyhledávače (u nás např. Seznam) přináší firmám obrovské zisky díky tomu, že zákazníci nachází produkty, které hledají. Účelem SEO je zvýšit návštěvnost webu díky organickému vyhledávání.


JAK NA SEO?

Se SEO máme bohaté zkušenosti. Uděláme pro vás vše od seznamu klíčových slov, jejich měření až po optimalizaci vašeho webu. Google čas od času mění vyhledávací algoritmus (např. v září 2020 došlo k výrazně změně, k další v květnu 2021). Sledujeme tyto změny a trendy, pravidelně se účastníme různých SEO školení, a proto zvládneme analyzovat váš web a následně zlepšit výsledky organického vyhledávání vašich stránek.

SEO neboli optimalizace webu pro vyhledávače je neustálý proces.
SEO - optimalizace webů pro vyhledávače.


Audit webu

Webový audit vám odhalí slabá místa vašeho webu. Často práce SEO začíná právě auditem. Webový audit ukáže, zda máte správně napsané texty, nadpisy, titulky stránek, jejich popisky, popisky obrázků a jaký je technický stav vašich stránek. Podíváme se i na měření návštěvnosti webu, jak je optimalizován pro mobilní telefony, jak si stojí ve vyhledávání některých základních frází vašeho podnikání a ostatní drobnosti. 

Analýza klíčových slov

Jaké výrazy vyhledávají vaši zákazníci a na jaké výrazy vás a vaši konkurenci nachází? Většina firem nevyužívá plného potenciálu klíčových slov. Ukážeme vám, která slova by se hodila do názvů podstránek, titulků, nadpisů a textu samotného. Pokud řešíte strukturu webu nebo eshopu, je analýza klíčových slov doslova nutností. Další možnost využití této analýzy je pro blog, popisky produktů nebo videí.

Přehledný web je dobrý web

Optimalizace je důležitá nejen pro vyhledávače, ale také pro návštěvníky stránek. Každý chce nakupovat na přehledném webu. Přehlednost webu (UX = user experience) je ale důležitá i pro vyhledávače. S námi zjistíte, v čem můžete zlepšit váš web. Udělejte z něj dokonalý nástroj na prodej služeb nebo výrobků. Další výhodou je, že čím více zákazníků vás najde, tím méně peněz budete platit např. za PPC reklamu (při stejných tržbách). 

Linkbuilding

Najdeme pro téma vašeho podnikání nejlepší možné odkazové příležitosti. Zpětné odkazy jsou důležité, protože i podle jejich počtu (a kvality) posuzují vyhledávače kvalitu vašeho webu. Dalším důvodem je samozřejmě i to, že se k vám zákazníci mohou dostat i prokliknutím z jiných stránek. Linkbuilding můžete dělat jak placenou formou (platit někomu za to, že vám dá zpětný odkaz), tak neplacenou formou (výměnou obsahu, výměnou odkazů atd.). Pomůžeme vám s konkrétní linkbuildingovou strategií. 

Report SEO aktivit

Každý měsíc od nás dostanete podrobné marketingové reporty. V nich najdete popsané veškeré aktivity, které jsme udělali, ale také jejich reálný odraz. Změříme pozice klíčových slov na Googlu i Seznamu, ukážeme, jak lidé po linkbuildingové kampani vyhledávají váš brand. Srovnáme také období před, během a po kampaních.


Kolik stojí SEO?

Každé stránky jsou jiné (velikost, technické provedení) a každý obor má výrazně rozdílný počet výrazů, které vedou zákazníka na jeho stránky. Proto je i cena individuální. Cena úprav se nedá bez dalších podrobností odhadnout ani rámcově. Po nezávazné schůzce uděláme krátkou analýzu a následně vám pošleme cenový návrh za úpravy a optimalizaci webu pro vyhledávače. Realizace pak trvá většinou dny až týdny. Nezapomínejte, že SEO není jednorázová práce. Pokud chcete výsledky, je potřeba na něm pracovat neustále. Přečtěte si náš nekonečný SEO seriál a dozvíte se více informací. 





Chcete efektivní marketing?