Audit webu
analýza stávajícího webu
Webový audit je dokument, který slouží k odhalení slabých míst vašeho webu. Součástí bývá jak základní UX hodnocení, tak hodnocení SEO faktorů a někdy i technické detaily vašich stránek. Účelem není srážet cizí práci, ale ukázat prostor pro vylepšení. Děláme jej zpravidla na počátku naší spolupráce. Někdy bývá součástí auditu marketingových aktivit, jindy součástí SEO spolupráce. Kvalitu samotného auditu mohou zlepšit nástroje jako Google Search Console, Google Analytics nebo heat mapa.
K čemu audit webu slouží?
Využít ho může webař, vaše marketingová agentura nebo SEO specialista. Webař upraví některé parametry tak, aby lépe odpovídaly požadavkům klientů, SEO specialista se pak díky němu může soustředit na konkrétní kroky k vylepšení (title, nadpisy, texty, prolinkování, obrázky apod.).
Kdy je dobré audit webu udělat?
Kdykoliv. Nejlepší je to samozřejmě poté, co spustíte nový web, abyste případně mohli některé věci vrátit webaři k dopracovaní. Audit je někdy vhodné udělat i v případě, že chystáte nový web. Zejména pro oblast UX může pomoci. U nového webu je ale důležitější analýza klíčových slov a obsahová strategie webu.
Chci audit webu, jak mám postupovat?
Ozvěte se nám. Nejprve si spolu sedneme, probereme vaše očekávání, jaký může mít audit webu přínos. Podle rozsahu webu a předpokládaných prací utvoříme cenovou nabídku. Po jejím odsouhlasení začneme pracovat. Termín odevzdání bývá do dvou týdnů.