Vytvoříme pro vás analýzu klíčových slov



Zpracování analýzy klíčových slov

Analýza klíčových slov je soubor výrazů, pomoci kterých by váš web měli najít potenciální klienti. Může sloužit jak pro PPC reklamu, tak jako startovací čára pro SEO aktivity. Nejvhodnější je začít s analýzou klíčových slov ještě před samotným spuštěním nového webu, aby jeho texty a názvy podstránek obsahovaly nejdůležitější klíčové výrazy. Správná analýza by měla obsahovat vyšší stovky slov (pro některé specifické obory) či desítky tisíc výrazů (pro větší eshopy). Jak by měla vypadat a co vše by měla obsahovat se můžete dočíst v našem článku o analýze klíčových slov.


Uděláme vám analýzu klíčových slov na míru

Naše reklamní a marketingová agentura má za sebou desítky klientů v SEO a desítky vyhotovených analýz klíčových slov. Jak budeme postupovat? Nejprve si spolu dáme nezávaznou schůzku, na které probereme specifika vašeho oboru, jaká vstupní data již máte (např. analýzu slov pro PPC reklamu, Google Search Consoli, starou analýzu klíčových slov apod.), za jakým účelem se analýza dělá (kompletní textace nového webu, linkbuilding, PPC kampaně) a jakým způsobem se budou klíčová slova měřit. Následně uděláme cenovou nabídku (analýza klíčových slov zpravidla stojí 15-35 tisíc Kč) a pokud budete souhlasit, dáme se do práce. Délka vyhotovení bude součástí cenového návrhu, většinou je analýza hotová do tří týdnů od jejího zadání.


K čemu vám analýza klíčových slov bude sloužit?

Kromě zmiňovaných PPC kampaní a textace webu může sloužit k upřesnění sezóny některých produktů. Každý klíčový výraz obsahuje měsíční hledanost. Díky tomu si můžete vyfiltrovat vše související s produktem, který prodáváte a zjistit, ve kterém období ho lidé nejvíce hledají. Na základě toho lze plánovat další reklamní kampaně. Využití nalezne „klíčovka“ i v linkbuildingu (budování zpětných odkazů). Pomocí analýzy klíčových slov můžete také sledovat u konkrétních výrazů, jak se na ně váš web zobrazuje v jednotlivých vyhledávačích a díky tomu měnit placené výrazy v Google Ads nebo třeba v Skliku





Chcete efektivní marketing?