CO VÁM PŘINESE MARKETINGOVÝ AUDIT?



Hodina pravdy - marketingový audit

Cílem auditu obchodních aktivit není popsat, co je špatně, ale poukázat na věci, které by se daly zlepšit. Nevyhazuje vaše firma peníze z okna? Máte za obnos, který dáváte do reklamy, vhodně vybrané marketingové kanály? Občas se ukáže, že drobné přelití investice z jedné části do druhé může vést k výrazně vyšším tržbám. Možná jen nepoužíváte úplně vhodný typ oslovení klientů, kteří tak nereagují na jinak dobře nastavenou reklamu. Sledujeme trendy v oblasti reklamy a marketing vidíme jako komplex aktivit, nikoliv jako jednotlivé marketingové kanály nebo reklamní kampaně.
Marketingový audit ukáže prostor pro zlepšení a nové možnosti propagace.
Marketingový audit provádějte v pravidelných intervalech.

CO ZÍSKÁTE DÍKY MARKETINGOVÉMU AUDITU?

Marketingový audit ukáže slabá místa vaší reklamy. Ukáže vám, jak jsou efektivní PPC reklamy, zda využíváte dobře potenciál sociálních sítí, zda nedáváte peníze domédií, které nesleduje vaše cílová skupina, jestli nevynecháváte důležitý reklamní kanál a samozřejmostí je také audit dohledatelnosti webu. Audit můžeme provést i pro marketingový plán.

Kolik stojí marketingový audit?

Cena závisí na mnoha faktorech - počet kampaní, celkový rozpočet, počet využívaných kanálů a samozřejmě i podle cíle, který na něj kladete. Vše s vámi rádi probereme na nezávazné schůzce. Po ní předložíme cenový návrh auditu.





Chcete efektivní marketing?