CO VÁM PŘINESE MARKETINGOVÝ AUDT?



Hodina pravdy - marketingový audit

Cílem auditu obchodních aktivit není popsat, co je špatně, ale poukázat na věci, které by se daly zlepšit. Nevyhazuje vaše firma peníze z okna? Máte za obnos, který dáváte do reklamy, vhodně vybrané marketingové kanály? Občas se ukáže, že drobné přelití investice z jedné části do druhé může vést k výrazně vyšším tržbám. Možná jen nepoužíváte úplně vhodný typ oslovení klientů, kteří tak nereagují na jinak dobře nastavenou reklamu. Sledujeme trendy v oblasti reklamy a marketing vidíme jako komplex aktivit, nikoliv jako jednotlivé kanály.


Co získáte díky marketingovému auditu?

Výstupem auditu pro vás bude celkové zhodnocení vašeho marketingového mixu, jeho ceny a vhodnosti cílení. Zhodnotíme vaše sociální sítě, PPC reklamy, offline reklamu, zkontrolujeme dohledatelnost webu - zkrátka kompletní marketingové aktivity vaší firmy. Navrhneme vám zlepšení kampaní i zacílení, zhodnotíme stávající marketingovou strategii a marketingový plán. Nezávislost auditu dosáhneme pouze tak, že se nebudeme domlouvat na žádné další spolupráci.


Cena marketingového auditu

Záleží především od velikosti vašich investic do reklamy a počtu reklamních kanálů. Marketingový audit je vhodné provádět minimálně jednou ročně. Ozvěte se nám, rádi s vámi vše na nezávazné schůzce probereme.





Chcete efektivní marketing?