Citylight



Osvětlené nosiče venkovních reklam

Co vše se skrývá pod názvem citylight?  Je to název pro nosiče venkovních reklam, které bývají obvykle osvětlené a zasazené do země. Velikost takového reklamního nosiče bývá 1,185 x 1,75 m. Může být jednostranný i oboustranný. Některé nosiče mají převíjející plátno, ve kterém se mění více reklam za sebou. Reklamní nosič citylight je většinou podsvícený a bývá umístěný na frekventovaných místech. Většinou to bývají nákupní centra, autobusové zastávky, vlakové zastávky, rušné ulice, pěší zóny nebo čekárny. Zkrátka tam, kde se vyskytuje mnoho lidí. 

Využití Citylightů

Výhody nosičů Citylight

Tyto nosiče jsou vhodné jak pro krátkodobé tak pro dlouhodobé kampaně. Je na ně možné umístit i více informací. Výhodou také je, že reklama působí nepřetržitě a zákazník tuto reklamu nemůže vypnout ani vyhodit. Je to jedna z nejlevnějších možností reklamy. Při umístění na specifickém místě (před obchodem s hračkami) poskytuje i poměrně dobrou možnost cílení. Je vhodný pro brandové kampaně. Dají se na ně napsat nejdůležitější prodejní argumenty

Nevýhody nosičů Citylight

A jaké nevýhody má takový reklamní nosič? Nevýhodou může být krátká doba působení. Pokud není umístěný na autobusové zastávce, lidé většinou nebudou mít čas se reklamou zabývat delší dobu. Citylight působí pouze grafikou. Není většinou vhodný pro prodejní kampaně. 
Citylight je nosič venkovní reklamy. Zpravidla bývá osvětlený.
Citylight má nejčastěji rozměry 1,185 m x 1,75 m.

Jak na Citylight reklamy?

Důležité je se zaměřit na vaše očekávání, co vám má taková reklama přinést. Je to přilákání více zákazníků? Nebo už lidé o vaší značce ví a chcete jen rozšířit novou službu nebo produkt? Zkuste si stanovit cíle, rozpočet a vše naplánovat. Poté bude mnohem jednodušší si vybrat způsob reklamy. Vhodné mohou být city lighty pro prodejnu, která je poblíž zastávky. Prostě čekáte na autobus a vidíte, že za rohem je možnost nakoupit něco, co zrovna potřebujete. 





Chcete efektivní marketing?




Vytvořila společnost