OOH - Out Of Home



VENKOVNÍ REKLAMA

OOH (out of home) – venkovní reklama je soubor reklamních forem neboli propagačních prostředků, které jsou umístěny na místech s vysokou frekvencí shromažďování veřejnosti. Lze ji rozdělit podle mobility na pohyblivé a stabilní. Za pohyblivé reklamy je označována veřejná doprava (letecká, železniční, lodní, městská). Mezi stabilní reklamní plochy se řadí billboardy, bigboardy, reklamní panely, citylighty, bannery, transparenty, reklamní lavičky, světelné reklamy. OOH patří mezi offline reklamu.
Mnoho venkovních reklam neplní dobře svůj účel, je vhodné popřemýšlet nad ideálním místem i formou samotné reklamy. S umístěním venkovní reklamy, grafikou či vyhodnocením pomáhají marketingové a reklamní agentury.
Mezi OOH patří billboardy, bigboardy, citylighty, reklamní panely, transparenty a další typy.
Základní typy ploch pro propagaci - bigboard, billboard a citylight.

Kdy zařadit venkovní reklamu?

Venkovní reklamu doporučujeme zařadit pro drtivou většinu služeb i produktů. Udělejte si marketingovou mapu vašich potenciálních zákazníků, na základě mapy vytvořte marketingový plán, díky kterému bude vaše reklama synergická. I když se venkovní reklama vyhodnocuje hůř než online, není to nemožné. Dá se sledovat např. návštěvnost stránek v období, kdy máte venkovní reklamu, slova z bannerů jako vyhledávací dotazy v Google Search Consoli nebo prostě porovnat tržby za období před, během a po. 





Chcete efektivní marketing?




Vytvořila společnost