Bigboard



Velkoplošná reklama

Bigboard je formát venkovní velkoplošné reklamy v rozměru 9,6 x 3,6 m. Zpravidla bývá umístěn na atraktivním místě, kudy chodí hodně lidí. Bigboardy bývají osvětlené, působí tak i v noci. Nejčastěji se používají na představení nového produktu, značky či slev. Některé plochy umožňují i 3D nadstavbu nebo pohyblivé části. Občas se využívá i zdvojení plochy, double bigboard (dva panely 9,6 x 3,6 m).
Bigboard má standardizovaný rozměr 9,6 x 3,6 m.
Bigboard je velkoplošná reklama 9,6 x 3,6 m.

Hlavní nevýhody a výhody Bigboardů

Většinu vlastností, výhod i nevýhod mají bigboardy společné s billboardy, které popisujeme podrobněji. Největší nevýhodou je obvykle cena, nemožnost konkrétního vyhodnocení a horší možnost přesného cílení. Informací by na těchto plochách nemělo být moc, proto se někdy nevejdou důležité prodejní argumenty. Výhodou je zpravidla prestižní plocha.





Chcete efektivní marketing?




Vytvořila společnost