Bigboard
Velkoplošná reklama
Bigboard je formát venkovní velkoplošné reklamy v rozměru 9,6 x 3,6 m. Zpravidla bývá umístěn na atraktivním místě, kudy chodí hodně lidí. Bigboardy bývají osvětlené, působí tak i v noci. Nejčastěji se používají na představení nového produktu, značky či slev. Některé plochy umožňují i 3D nadstavbu nebo pohyblivé části. Občas se využívá i zdvojení plochy, double bigboard (dva panely 9,6 x 3,6 m).
Hlavní nevýhody a výhody Bigboardů
Většinu vlastností, výhod i nevýhod mají bigboardy společné s billboardy, které popisujeme podrobněji. Největší nevýhodou je obvykle cena, nemožnost konkrétního vyhodnocení a horší možnost přesného cílení. Informací by na těchto plochách nemělo být moc, proto se někdy nevejdou důležité prodejní argumenty. Výhodou je zpravidla prestižní plocha.
Vytvořila společnost PS Works s. r. o.