MARKETINGOVÝ PRŮZKUM



Proč je dobré udělat marketingový průzkum?

Data jsou kouzelná. Řeknou vám takřka vše. Je více než pravděpodobné, že ať provozujete autopůjčovnu, chystáte se vyrábět boty nebo dokonce čokoládu z hmyzu, bylo na téma vašeho oboru napsáno mnoho prací. Pokud chcete jejich shrnutí, není nic jednoduššího. Práce dohledáme, uděláme pro vás důležitý výtah, který okomentujeme. Porovnáme i jednotlivé práce (jejich kvalitu) a vy si tak v dalším rozhodování ohledně plánování reklamy budete mnohem jistější. Pokud chcete zpracování vlastních dat ušitých přímo na míru, rádi pro vás uděláme i marketingový výzkum.


Kdy udělat marketingový průzkum?

Kdy je vhodné marketingový průzkum dělat? Hodí se prakticky v každém okamžiku vašeho podnikání. Na začátku díky němu lépe připravíte marketingovou strategii, vytvoříte vhodnější brand a lépe naplánujete marketingový mix. Později díky němu můžete nejen zvýšit tržby, ale také méně utrácet za PPC reklamu, Facebookové reklamy a lépe budete směřovat vaše prostředky na vhodnější média. Budete lépe cílit reklamu.


Cena marketingového průzkumu

Závisí samozřejmě na odvětví, množství materiálu a požadovaném výsledku. Rádi s vámi na osobní schůzce vše probereme. Marketingový průzkum trhu vám pomůže zjistit více o vaší firmě, klientech i konkurenci.





Chcete efektivní marketing?




Vytvořila společnost