SNAKK

o klientovi
SNAKK je výrobce českých kvalitních luštěninových chipsů, tyčinek, trojhránků a dalších pochoutek. Jedná se o mladý startup.
zadání
Zadání od SNAKKu bylo jednoduché - vytvořit marketingovou strategii na míru pro výrobce chipsů a tyčinek a následně marketingový plán. Součástí další spolupráce bylo focení a další kreativa. Naše kreativní marketingová agentura připravila vstup SNAKKu na český trh.
řešení
Obecně se dá říct, že trh s chipsy a pochutinami je obtížný a poměrně obsazený. Najít vhodné místo na trhu vyžaduje na začátku provedení celé řady analýz. Nejprve jsme sepsali s klientem firemní hodnoty a filosofii, následně udělali Porter a SWOT analýzu. Při hodnocení konkurence byla potřeba zaměřit se pouze na firmy, které hodnotíme jako přímou konkurenci, protože firem, které vyrábí něco podobného je v dnešní době mnoho.
Součástí marketingové strategie je samozřejmě také soupis marketingových person se zákaznickou cestou, seznam konkrétních kroků, rizik, věcí, kterých se firma musí během svého uvedení na trh vyvarovat a krizový plán. Takto připravená marketingová strategie pomáhá firmě s prodejem.
Součástí marketingové strategie je samozřejmě také soupis marketingových person se zákaznickou cestou, seznam konkrétních kroků, rizik, věcí, kterých se firma musí během svého uvedení na trh vyvarovat a krizový plán. Takto připravená marketingová strategie pomáhá firmě s prodejem.
Ukázky naší práce
Z propagačního focení pro firmu SNAKK...

