Merchandising
SPRÁVNÉ UMÍSTĚNÍ ZBOŽÍ
Merchandising zajišťuje, že správné produkty jsou vystaveny na odpovídajícím místě, ve správném načasování a za ceny, za kterou budou nakoupeny. Patří k jednomu z nejdůležitějších prvků v boji o zákazníka. Jeho součástí je např.: umístění zboží v regálech, péče o místo prodeje aj. Merchendising je jedním z marketingových nástrojů. S nastavením merchendisingu pomáhají reklamní agentury. Jako merchendiser se označuje přímo pracovník, který se zabývá touto péčí o zboží.
Merchandising řadíme mezi kanály podpory prodeje. Zahrnuje celou řadu aktivit. Důležité je rozhodování na základě analýz a testování (změna umístění výrobků apod.). U řazení zboží obecně je velice důležitá jeho viditelnost. K tomu mimo jiné slouží obecně reklama na provozovně, ale také odlišení jednotlivých obalů, různé slevové akce apod.
Merchandising řadíme mezi kanály podpory prodeje. Zahrnuje celou řadu aktivit. Důležité je rozhodování na základě analýz a testování (změna umístění výrobků apod.). U řazení zboží obecně je velice důležitá jeho viditelnost. K tomu mimo jiné slouží obecně reklama na provozovně, ale také odlišení jednotlivých obalů, různé slevové akce apod.
Vytvořila společnost PS Works s. r. o.