Vlog
Jak využít vlog pro propagaci?
Vlog je web, kde se místo textu, který je známý z bloku objevuje video obsah. Často se využívá pro vlogy YouTube nebo třeba Vimeo. Je mnoho možností, jak využít vlog pro propagaci firmy nebo výrobku. Než začnete s vlogem, nastavte si správně jeho analytiku. Příspěvky plánujte, přemýšlejte i nad časem, kdy se dívá nejvíce vašich potenciálních zákazníků. Texty u videí využívejte pro podporu SEO, jinými slovy - používejte výrazy z analýzy klíčových slov. Kvalitní vlog může přivést vysoké tržby. Je vhodné využít profesionálního kameramana.
Reklamní vlog může mít různé formy, například:
Reklamní vlog může mít různé formy, například:
- Instruktážní videa a videonávody ke konkrétním produktům. Alza měla skvělou kampaň např. na Lego Mindstorms. Učili v ní, jak programovat tyto roboty.
- Tipy a rady pro cílovou skupinu. Zde lze využít i Product Placementu.
- Spolupráce s vlogery - nemusíte využívat vlastní vlog. Na propagaci hraček lze využít vlogerů, které sledují děti.
- Humorná videa - důležité propojit s produktem.
- Shrnutí novinek z oboru. Ideální v IT nebo marketingu např. pro reklamní agentury.