Ústav sportovní medicíny



o klientovi

Ústav sportovní medicíny (ÚSM) nabízí služby nejen pro sportovce. Zátěžové testy, spirometrie, krevní rozbory, antropologie... Nový provozovatel ÚSM chce rozšířit počet klientů a služeb. Proto se obrátil na naši marketingovou firmu. 

zadání

Marketingové analýzy v rámci strategie, které pomohou vylepšit marketing zdravotního střediska. Analýzy měly odpovědět zejména na dotazy: Jak velká je konkurence, kolik máme potenciálních klientů v Brně a okolí, jak vypadá portfolio ostatních firem a ve které období se má na co zapínat reklama. V zadání byl také audit aktuálních marketingových aktivit firmy a audit webu z pohledu SEO

řešení

Naše marketingová agentura vytvořila analýzy podle potřeb klienta. Jednalo se o analýzu konkurence, potenciálu a velikosti trhu, možností dalších služeb. Pro firmu jsme zpracovali také marketingový audit pro PPC reklamy a analýzu webu. Díky auditu se mohly stávající kampaně efektivně optimalizovat a Google Ads i Sklik generuje více zákazníků. Audit webu také odhalil jisté slabiny. Lehkou úpravou bylo možné výrazně zvýšit organickou dohledatelnost stránek. 





Chcete efektivní marketing?




Vytvořila společnost