Rozhlasová reklama



Reklama v rádiu

Rozhlasová reklama umožňuje prezentaci informací o produktu nebo službě v podobě zvuku. Jednotlivé stanice se nechávají zastupovat mediálními zastupitelstvími. Rádiová reklama šíří skvěle emoce a povědomí o značce a může mít mnoho různých forem. Zvolit jednotlivé formy reklamy i konkrétní rádio je dobré v závislosti na konkrétních cílech, které si od kampaně kladete. V rámci rádiového trhu působí v ČR mnoho soukromých stanic.

Pokud plánujete v rádiu reklamu, stanovte si nejprve přesný účel a cíl, který by kampaň měla přinést. Popřemýšlejte na d metrikami, kterými stanovíte úspěch či neúspěch vašich kampaní. Samotná reklama v rádiu vám zpravidla nic neprodá, ale výrazným způsobem může ovlivnit prodejní kampaně. Zajistěte své reklamě synergičnost a kontinuálnost marketingovým plánem

Pro výběr konkrétního rádia porovnávejte nejen cenu, ale podívejte se i na poslechovost a další metriky (např. vhodnost média - TAI). Reklama by měla hlavně sdělit konkrétní informace (proč si váš produkt či službu má zákazník koupit), kreativa je sice dobrá, ale nesmí kvůli ní zaniknout důvod koupě.





Chcete efektivní marketing?