Formáty rozhlasové reklamy



Jaký typ reklam může být v rádiu?

Formátů rozhlasové reklamy je mnoho - rozhlasový spot, jingl, sponzoring pořadu nebo přenosu, soutěže pro posluchače, speciální operace. Jednotlivé stanice mívají omezený zásah, je vhodné je kombinovat na základě poslechovosti. Reklamy se vysílají v různých časech, pro větší efektivitu je dobré kampaně v rádiích správně začlenit do marketingového plánu, aby synergie reklam byla maximální a kampaně se staly efektivnějšími.

Zvolit vhodný reklamní formát rozhlasu je stejně důležité, jako jeho text a výběr samotného rádia. Rádiový trh v ČR má široké možnosti. Porovnejte poslechovost ve vašich cílových skupinách před tím, než kampaně objednáte. Reklamy do rádií se objednávají zpravidla přes mediální zastupitele. 





Chcete efektivní marketing?