Formáty rozhlasové reklamy
Jaký typ reklam může být v rádiu?
Formátů rozhlasové reklamy je mnoho - rozhlasový spot, jingl, sponzoring pořadu nebo přenosu, soutěže pro posluchače, speciální operace. Jednotlivé stanice mívají omezený zásah, je vhodné je kombinovat na základě poslechovosti. Reklamy se vysílají v různých časech, pro větší efektivitu je dobré kampaně v rádiích správně začlenit do marketingového plánu, aby synergie reklam byla maximální a kampaně se staly efektivnějšími.
Zvolit vhodný reklamní formát rozhlasu je stejně důležité, jako jeho text a výběr samotného rádia. Rádiový trh v ČR má široké možnosti. Porovnejte poslechovost ve vašich cílových skupinách před tím, než kampaně objednáte. Reklamy do rádií se objednávají zpravidla přes mediální zastupitele.
Zvolit vhodný reklamní formát rozhlasu je stejně důležité, jako jeho text a výběr samotného rádia. Rádiový trh v ČR má široké možnosti. Porovnejte poslechovost ve vašich cílových skupinách před tím, než kampaně objednáte. Reklamy do rádií se objednávají zpravidla přes mediální zastupitele.