BRuNO Family Park

o klientovi
BRuNO family park je největší zábavní park na Moravě. Skládá se z vnitřní části (40 atrakcí, otevřeno celoročně), venkovní části (15 atrakcí, otevřeno od jara do podzimu) a tří stravovacích míst (restaurace, jídelna, kavárna). Součástí provozu je také The Little Gym. BRuNO pořádá příměstské tábory, oslavy narozenin a další rozmanité akce pro rodiny s dětmi.
zadání
Naše marketingová a reklamní agentura zpracovala marketingový plán, následně se postarala o offline část marketingu zábavního parku.
řešení
Vytvořili jsme marketingový plán tak, aby jednotlivé kampaně online i offline marketingu byly synergické. Následně jsme zpracovali podklady pro offline marketing. Naše práce pro BRuNO je tedy od psaní textů do novin a časopisů, přes zadávání reklam do rádií, až po focení, videa a úpravy grafiky na bannery, billboardy apod. I přes těžkou dobu pandemie si park drží vysokou návštěvnost.
Ukázky naší práce
Něco málo z focení pro BRuNO Family Park...


