Event Marketing



marketing akcí

Event Marketing neboli „marketing akcí“ - jeho úkolem je budovat vztahy za využití nevšedních zážitku s obchodními partnery nebo zaměstnanci. Často souvisí s teambuildingovými aktivitami. Event, v překladu událost, je důležitým marketingovým nástrojem, který je spojen s určitým prožitkem. Tento zážitek často vede k upevnění vztahu a důvěry se zákazníkem. Event marketing je hlavně o prezentaci bud produktu nebo služby nebo hodnoty a vize firmy. Událost je úzce spojena s PR.

Cílem je, aby ovlivňovaný zákazník zkusil nabízený produkt/službu a mohl tuto zkušenost dále předávat a komunikovat. Jedná se o nevšední nástroj, který nejen že ukáže zákazníkovi vlastnosti produktu, ale i prohlubuje jeho vztah ke značce, a proto jej můžeme využít jak v B2B tak v B2C komunikacích.

Eventy mohou být pouze pro zvané s motivací pro ovlivnění stávajících zákazníků, panterů, ale i zcela veřejné s cílem zisku nových zákazníků a klientů. Pořádání eventů se věnují specializované eventové agentury a někdy i marketingové agentury.





Chcete efektivní marketing?




Vytvořila společnost