Blog



Jak využít Blog v marketingu?

Blog je forma webu, kde uživatel zveřejňuje své názory a úvahy o různých tématech, nebo zážitky, které se staly v jeho životě. Využití blogu k vlastní propagaci je velice široké téma. Přemýšlejte nad tím, co vaši zakazníci hledají, jaké mají problémy a s čím jim můžete poradit. Určitě analyzujte návštěvnost vašeho blogu (např. Google Analytics a Google Search Console). 

Skvělou možností vlastní propagace je také využití cizích blogů. Například - pokud propagujete zábavní park, můžete poprosit nějakou maminku, která má populární blog, zda by vám nenapsala recenzi. Výměnou za lístky, samozřejmě. Další možností je opačný přístup - nabídnout svůj článek na cizí blog. Když budete prodávat kola, zajímavý článek o cyklistických trasách vám možná rád přidá na svůj blog nějaký cyklista.

Když budete naopak psát vlastní blog, třeba blog o marketingu, snažte se vymyslet témata, která budou zajímavá hlavně pro vaši cílovou skupinu. Kvalitně psaný blog vám může hodně pomoct s dohledatelností webu

Jak musí propagační blog vypadat a co musí splňovat?
  • Zajímavý - zní to jako klišé, ale pokud nebudete mít zajímavá témata, nikdo blog číst nebude. 
  • Vtipný - není to nutné, ale vždy je lepší udržet čitatele ve střehu vitpem. 
  • Nesmí být násilně propagační - pokud bude z vašeho článku naprosto jasné, že chcete jen něco prodat, čtenáři to neocení. 
  • Důležité, zajímavé či vtipné věci by měly být co nejvíc nahoře. Většina čtenářů nečte celé články. Pokud bude začátek zajímavý či vtipný, máte vyšší šanci, že si ho přečtou do konce. 
  • Dobré texty - využijte copywritera
  • Neměl by být příliš dlouhý. 





Chcete efektivní marketing?