Jak vypsat výběrové řízení v oblasti marketingu?
Deset deka marketingu, aneb jak nepoptávat agenturu…
„Dobrý den, chtěli bychom propagovat naše produkty. Kolik to bude stát?“ „Dobrý den, chtěli bychom video, kolik za něj chcete?“ „Dobrý den, chceme dát do reklamy milion, co nám nabídnete?“
Přesně takové otázky nám několik firem skutečně položilo. Bez dalšího popisu. Pokud chcete vynechat zbytečnou komunikaci na začátku a ušetřit tak zejména váš čas, je dobré si určit některé základní body předem. Výběrové řízení je u reklamy běžná věc. Většina firem neskočí po první marketingovce, na kterou narazí. Často se při výběrových řízeních setkáváme s tím, že chybí podstatné informace. Jak tedy správně vypsat výběrko pro oblast marketingu?
Přesně takové otázky nám několik firem skutečně položilo. Bez dalšího popisu. Pokud chcete vynechat zbytečnou komunikaci na začátku a ušetřit tak zejména váš čas, je dobré si určit některé základní body předem. Výběrové řízení je u reklamy běžná věc. Většina firem neskočí po první marketingovce, na kterou narazí. Často se při výběrových řízeních setkáváme s tím, že chybí podstatné informace. Jak tedy správně vypsat výběrko pro oblast marketingu?